X
فهرست پرسش های متداول
  • مشاهده پیغام " اجازه انجام عملیات با این سقف مجاز نیست " به چه معناست ؟

    این پیغام به این معنی است که مبلغ درخواستی شما بالاتر از سقف تعریف شده در این سامانه می باشد که با توجه به موارد قبلی ذکر شده در قسمت سقف عملیات بانکی مجاز می توانید اقدام نمایید.

  • مشاهده پیغام خطای " کلید امنیتی وارد شده نا معتبر است " به چه معناست ؟

    این خطا زمانی رخ می دهد که مدت زمان حضور بدون فعالیت شما در سامانه طولانی شده که می بایست یکبار خارج و مجددا وارد آن شوید.

  • زمانی که حساب صادرکننده چک برگشتی در یک بانک مسدود شود رفع مسدودی چگونه انجام می‌شود؟

    چنانچه موجودی حساب، بر اساس بند "ب" ماده (5) مکرر (به دلیل غیرقابل پرداخت بودن یا کسری مبلغ چک) مسدود گردد، رفع انسداد، حسب دستور قضایی و یا رفع سوء اثر از چک، بر اساس تبصره (3) ماده (5) (روش‌های شش‌گانه رفع‌سوءاثر چک) قانون صدور چک به عمل خواهد آمد.
    چنانچه حساب صادرکننده، در اجرای ماده (14) قانون صدور چک (صادرکننده یا ذینفع یا قائم‌مقام قانونی آن‌ها با تصریح به اینکه چک مفقود یا سرقت یا جعل‌شده یا از طریق کلاهبرداری یا خیانت‌درامانت یا جرائم دیگری تحصیل شده می‌تواند کتباً دستور عدم پرداخت وجه چک را به بانک بدهد)، مسدود شده باشد، حسب تبصره‌های (1) و (2) ماده اخیرالذکر، در صورت انصراف دستوردهنده (دستور عدم پرداخت) یا تعیین تکلیف در مرجع قضایی و یا عدم تسلیم گواهی تقدیم شکایت در مرجع قضایی ظرف مدت یک هفته، به بانک، از حساب رفع مسدودی به عمل خواهد آمد.

  • نحوه فعال یا غیر فعال نمودن دسترسی کاربر چگونه است؟

    کاربران سامانه بانکداری مجازی در صورت تمایل می توانند با مراجعه به هر یک از شعبه ها یا تماس با 82890 و انتخاب گزینه 2 (مرکز مشاوره ) درخواست خود مبنی بر غیر فعال نمودن سرویس خود را اعلام نمایند . فعال شدن مجدد دسترسی کاربر صرفا از طریق مراجعه به شعبه ها امکان پذیر می باشد.

  • نحوه مسدود کردن یا رفع مسدودی سپرده چگونه است؟

    مسدود کردن یا رفع مسدودی سپرده به 2 روش امکان پذیر است : 1- درخواست کتبی صاحب یا صاحبان حساب 2- دستور مقام قضایی

  • چگونه می توان رسید انتقال وجه به سپرده دیگران را بازیابی نمود ؟

    در منوی اصلی وارد قسمت " انتقال وجه" شده و گزینه "داخل بانکی" را انتخاب نمایید . از منوی ظاهر شده گزینه " دریافت رسید انتقال وجه " را انتخاب نمایید .

  • امکانات و قابلیت های موبایل بانک توسعه تعاون چیست ؟

    / خدمات سپرده: / • مشاهده فهرست و جزئیات سپرده ها ( موجودی، شماره شبا و...) • مشاهده صورت حساب سپرده ها به همراه نمودار گردش سپرده • امکان یادداشت گذاری بر روی گردش سپرده • انتقال وجه داخلی ( به حساب خود نا محدود ، به حساب دیگران به مبلغ 10،000،000 ریال بصورت پیش فرض و قابل افزایش تا 300،000،000 ریال از طریق درخواست حضوری به نزدیکترین شعبه ) و بین بانکی پایا ( به مبلغ 20،000،000 ریال در روز و قابل افزایش تا 300،000،000 ریال از طریق درخواست حضوری به نزدیکترین شعبه ) ( نکته :جهت استفاده از خدمت انتقال وجه پایا، می بایست از طریق بستر ارتباطی اینترنت وارد سامانه همراه بانک شوید) • انتقال وجه مستمر (دوره ای) داخل بانکی و بین بانکی • پرداخت قبض با سپرده / خدمات کارت: / • مشاهده موجودی کارت (کلیه کارت های بانک توسعه تعاون) • انتقال وجه کارت به کارت (کارت های عضو شبکه شتاب) " تا سقف 30،000،000 ریال در روز (. نکته :جهت استفاده از خدمت انتقال وجه کارت به کارت به سایر بانک ها، می بایست از طریق بستر ارتباطی اینترنت وارد سامانه همراه بانک شوید.) " • لازم به توضیح است در صورت تمایل می توانید با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک توسعه تعاون سقف انتقال وجه کارت به کارت های توسعه تعاون را تا 100،000،000 ریال در روز افزایش دهید. • پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی های اندروید و آی او اس) • خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا) • مسدود نمودن کارت (کارت های بانک توسعه تعاون) • دریافت سه گردش آخر کارت (کارت های بانک توسعه تعاون) • امکان دریافت موجودی کارت /خدمات تسهیلات: / • مشاهده فهرست تسهیلات و جزئیات آنها • پرداخت قسط پیگیری • جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنشهای انجام شده از طریق گوشی تلفن همراه شامل : انتقال وجه(سپرده)، پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول، خرید شارژ رایتل، خرید شارژ تالیا و انتقال وجه کارت به کارت

  • نحوه نصب یا اجرای برنامه موبایل بانک در گوشی های اپل چگونه است ؟

    به دلیل محدودیت‌های اعمال شده، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مالی در اپ­ استور وجود ندارد. لذا برای دانلود می‌توانید از اپ استورهای ایرانی استفاده فرمائید.

    برای توضیحات بیشتر به صفحه http://ttbank.ir/hamrahbank مراجعه نمایید.

  • در صورت مخدوش بودن برگه چک تکلیف چیست؟

    وفق ماده (3) قانون صدور چک، در صورت مخدوش بودن برگه چک، بانک باید از پرداخت وجه چک خودداری نموده و (حسب ماده 4)، در صورت درخواست دارنده، نسبت به صدور گواهی‌نامه عدم پرداخت (برگشت چک) اقدام نماید.

  • چه کسانی می توانند از تسهیلات مضاربه بانک استفاده نمایند؟

    علاوه بر بررسی هایی که در مورد شخصیت، سرمایه و فعالیت مشتری به عمل می آید، مشتری باید حتماً در زمینه خرید و فروش کالا فعال بوده و دارای مجوز کسب و کار صادره از مراجع ذیصلاح برای تجارت داخلی باشد. ضمناً تسهیلات مضاربه به تجارت خارجی تعلق نمی گیرد.

  • کسانی که دریافت کننده چک هستند از کجا بدانند صادرکننده در سامانه صیاد صدور آن را ثبت کرده است؟

    نکته مهم این است که دریافت‌کننده اگر در صیاد وارد نشده و اطلاعات ثبتی صادرکننده را تایید نکرده باشد، چک او اعتبار ندارد بنابراین برای اطمینان از این موضوع دریافت‌کننده چک، در زمان دریافت برگه چک حتما باید به سامانه صیاد مراجعه کرده و اطلاعات ثبت شده توسط صادرکننده را بررسی و تایید کند.

  • شرایط فسخ یا کاهش سپرده مدت دار چگونه است؟

    فسخ یا کاهش مبلغ سپرده به درخواست حضوری صاحب حساب در شعبه افتتاح کننده در هر زمان و طبق مقررات موجود و محاسبه سود با نرخ سود سپرده متناظر امکان پذیر می باشد. در صورت فسخ سپرده قبل از یک ماه هیچ سودی به آن تعلق نخواهد گرفت.

  • سقف عملیات بانکی مجاز در این سامانه چه میزان می باشد ؟

    1- امکان انتقال از کارت به کارت های عضو شبکه شتاب 30،000،000 ریال در روز ( امکان افزایش این مبلغ مقدور نیست ) / 2- امکان انتقال بین حساب های خود در شبکه بانک توسعه تعاون بصورت نامحدود. / 3- امکان انتقال به حساب های دیگران در بانک توسعه تعاون به مبلغ 10،000،000 ریال در روز بصورت پیش فرض و قابل افزایش تا 300،000،000 ریال در روز در شیوه ثابت و 3،000،000،000 ریال در روز در شیوه 2 عاملی از طریق شعبه. / 4- امکان انتقال وجه به شماره شبای سایر بانک ها به مبلغ 20،000،000 ریال در روز بصورت پیش فرض و قابل افزایش تا 300،000،000 ریال در روز در شیوه ثابت و 500،000،000 ریال در روز در شیوه 2 عاملی از طریق شعبه . / 5- امکان معرفی حساب خاص ( حساب دیگران در بانک توسعه تعاون و شبای سایر بانک ها ) از طریق مراجعه به شعبه که در این صورت می توان برای هریک از حساب های معرفی شده تا مبلغ 2،000،000،000 ریال در روز انتقال وجه انجام داد.

  • رمز اول را کجا دریافت کنم؟

    از خدمات کارت نرم افزار تی تی پلاس درخواست رمز می کنیم.

  • ثبت محدودیت ورود به سامانه چگونه است؟

    چنانچه هنگام ورود با پیغام خطای محدودیت ورود مواجه شدید این به آن به معناست که شما قبلا در قسمت تظیمات امنیتی بانکداری مجازی کشور یا کشورهایی را جهت ورود به این سامانه را انتخاب نمودید و آی پی فعلی سیستم شما مربوط به آن کشور ها نیست . این موضوع به روش های زیر قابل رفع می باشد : 1- حصول اطمینان از غیر فعال بودن Proxy ، فیلتر شکن 2- تماس با شرکت تامین کننده اینترنت خود 3- مراجعه به هر یک از شعبه ها و در خواست حذف محدودیت 4- ورود به سامانه با استفاده از خدمات اینترنت شرکتی دیگر مثل اینترنت سیم کارت یا سایر و برداشتن محدودیت موجود .

  • پلتفرم هوشمند ارائه خدمات بانک توسعه تعاون(بانکواره) چیست؟

    سامانه بانکواره بمنظور توسعه و ارائه خدمات بانکی سهل و آسان برای آحاد جامعه طراحی و پیاده سازی گردیده است تا بدون حضور در شعبه از تمام خدمات بانکی اعم از افتتاح حساب ، دریافت تسهیلات و ..... بهره مند شوید.

  • نحوه افزایش ، کاهش و حذف دسترسی های تعریف شده کاربر چگونه است؟

    در سامانه بانکداری مجازی می توان با ورود به قسمت کارت در منوی اصلی و انتخاب گزینه " خدمات محدودیت های کارت " نسبت به اعمال محدودیت در انتقال وجه ، خرید و برداشت از کارت و همچنین در صورت تمایل نسبت به حذف و تغییر در این محدودیت ها اقدام نمود . در مورد سایر گزینه ها مثل انتقال وجه به حساب دیگران یا انتقال وجه بین بانکی هر گونه تغییر توسط شعبه های بانک انجام پذیر می باشد.